Kjærlighet

Itte’no fart uten bart

I nesten en hel uke har jeg gått rundt og fundert på hva i alle dager Kasper skal ha på seg på karneval i barnehagen på fredag, men i går var det noen som slo på pæra og jeg fikk en strålende idé – den involverer bart! Antrekket er en gave vi har hatt liggende i over et år uten og bruke, og nå gleder jeg meg bare til hvordan lille gullet mitt skal være utkledd i gull og stas – og samtidig være den eneste av sitt slag blant prinsesser og sjørøvere.
_MG_0028Ellers har vi i dag endelig fått fiksa senga jeg var redd for skulle falle sammen under meg en hvilkensomhelst natt, jeg har ommøblert og møblert tilbake igjen, mista den største pensumboka av dem alle på storetåa (og banna og sverta litt i samme slengen), og fått finbesøk som blir over helt til fredag. Det betyr med andre ord at jeg tar helg, vi snakkes til uka!
_MG_0042Hm, skal denne skruen hit eller dit, tro?

6 thoughts on “Itte’no fart uten bart

  1. Jeg sitter her og funderer på samme sak.. karnevalet i morgen! Kan tenke meg at jeg ikke har noe annet alternativ enn å finne frem prinsesse-kjolene.. Kasper er bare nydelig, og han rocker asiatisk fiffe-bart! ;)

    Lik

    1. Men når det er noe man har fra før så er det jo veldig enkelt å ta det fram igjen, hadde det vært kaptein sabeltann kostyme jeg hadde liggende hadde det nok blitt det ;)

      Håper jeg får tatt noen fine bilder av det endelige outfit’et!

      Lik

Legg igjen en kommentar

