Uncategorized

God natt, da

Jeg er et kveldsmenneske. Eller, et nattemenneske er vel det jeg er, sånn egentlig. Det vil si at jeg elsker å sitte oppe og lese bøker, se på tv-serier, høre på musikk, tegne, male, skrive og være kreativ helst en god stund etter at sola har gått ned og det har blitt stille i huset. Og det kræsjer jo litt med han som elsker å stå opp i seks-tida hver dag (det stemmer, selveste sjefen har begynt å sove helt til seks, bank i bordet!). I det siste har jeg likevel klart å snu døgnet så til de grader, og det er ikke få dagtimer jeg har snorka meg igjennom de siste ukene, på sofaen hjemme – eller på sofaen på skolebiblioteket. Den er veldig god den sofaen der altså.

_MG_0020I helga har jeg til og med sovi meg igjennom en film på kino. Småbarnslivet gitt.

Men nå er det slutt. Leggetid klokka elleve, av med radioen, av med pc’n, bort med boka. Skolearbeid på dagen. Jeg skal bare se siste episoden av bloggerne først, og rydde litt her, og skrive litt, og se et par episoder av Hart of Dixie, og, og og.. Så får vi se hvordan det går!

8 thoughts on “God natt, da

    1. Haha, jeg vet ikke hva som er verst, det, eller skrekken av et skrik som sier «JEG ER VÅÅÅÅÅÅÅKEEEN» og du tror klokka er tre på natta for du er så trøtt, og så kikker du på klokka og den sier 06.20 og du bare… NEI. :P

      Lik

  1. Jeg pleier å være dødsstrøtt sånn i åtte-tiden, men etter He har lagt seg, finner jeg alltid frem mobil/iPad/data og begynner med noe, og da våkner jeg og så får jeg skikkelig problemer med å få lagt meg. Og så er det jo alltid ett eller annet å se på på tv. Det er like problematisk hver eneste kveld, selvom jeg VET at He kommer til å våkne på slaget 06.00.

    Lik

    1. Jeg også, og så kommer jeg på at jeg må dusje (som regel ikke før i ti-tida) og etter det er jeg som regel lys våken i minst et par-tre timer til…

      Lik

Legg igjen en kommentar

