Uncategorized

Skriv til meg, da vel

_MG_5838Hjemme hos mamma i helga fikk søstra mi og jeg lov til å gå igjennom en eske med ting fra åttitallet, og vi fant, vi fant! Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva som er favorittfunnet, men blekkflekkene eller visittkortet som sier «Når du har fått bena ned på jorden igjen – Ring meg på telefon:..» er definitivt høyt oppe på lista. Jeg fikk også fyllt opp konvoluttlageret mitt, fant en hel hau med morsomme kort som jeg gleder meg til å sende ut i verden, og fantastisk brevpapir. Nå gjenstår det bare å kjøpe flere frimerker, denne gangen tror jeg at jeg skal slå til med å kjøpe 20 av hver! (Norge, Europa, Verden). Og så må jeg fortsette jakten etter den perfekte skrivemaskin, tenk så morsomt å kunne sende brev skrevet på en ordentlig skrivemaskin!

(Ja, jeg er av typen som sjekker postkassa minst to ganger daglig, og blir glad selv om det bare er regninger oppi der).

Sender du brev?

15 thoughts on “Skriv til meg, da vel

    1. Tror jeg må bli flinkere på å gå på bruktbutikker og vite hva jeg leiter etter, det er så gøy! =D Og nå har jeg brukt 700 kroner på firmerker (… åj), så ingenting som stopper meg fra å sende masse morsomt til masse mennesker i posten =D

      Lik

  1. Fantastisk! :) Herlig med sånne gamle funn da!
    Pappa har solgt barndomshjemmet mitt nå og for en stund siden kom det 2 store kasser med tildels mye ræl og noen fine skatter oppi :)

    Lik

  2. Ååå, sånn brevpapir-sett! Husker det var mye sjalusi på gang i venninnegjengen dersom noen hadde fått tak i finere brevpapir enn du hadde selv:D

    Vi sjekker postkassa ALTFOR sjelden. Det har tilogmed hendt at vår (nesten) hundreårige nabo har subbet hele veien bort til oss i tøflene, med posten vår i en bærepose, fordi har synes det er så stygt å se på fulle postkasser:/

    Skjerpings!

    Og nei, sender aldri brev, men TONNEVIS av snapchats!! ;D

    Lik

    1. Hææ, hvordan kan det gå an å ikke sjekke postkassa minst en gang om dagen? :O

      Jeg er derimot ekstremt lat når det kommer til snømåking (blir man våt så tørker man og) og min over-åtti år gamle huseier måker for meg alt for ofte..

      Haha, jeg sletta snapchat, det tok helt overhånd!

      Lik

  3. brev er BEST. eller post. jeg liker best brev-pakker, og det blir til post liksom. når folk stapper litt småting inn i bobleplastkonvolutter i a5-størrelse eller noe.. :)

    og du kan gjerne få en brevvenn i meg, om du kan smøre deg med tålmodighet, for jeg har tendens til å være treeeeeeig..

    Lik

    1. Jaa, det er absolutt det beste! :D

      Det hadde vært veldig koselig, de fleste jeg sender brev til svarer sjelden (eller aldri), men jeg har mine perioder og sender ut i hauevis likevel :P

      Lik

      1. vel, siden du får mailen min her kan du sende meg adressen min der og så kan du få min så skal jeg nok greie å få sent noe.. iallefall før sommerferien en gang. ;)

        Lik

Legg igjen en kommentar

