Uncategorized

.. enda mer post

700 kroner fattigere, 60 frimerker rikere. Gjett hvem som helt hadde glemt at februar skulle være den o’store budsjettmåneden.. Heldigvis har jeg vært smart og byttet både bilforsikring og mobilabbonement, jobba litt og fått tilbake lånte og glemte kronasjer – så jeg håper og tror og krysser alt jeg har regner med at det går bra. Det er alt for lenge siden jeg har sendt brev uansett, så det var jaggu på tide å få fylt opp lommeboka med snasne frimerker!

I tillegg lå det hele tre ting å ventet på meg i postkassa i dag; et takkekort fra Kaspers kusine, årsavgifta og papirene på nevnte forsikringsbytte. Hurra! Det ble plutselig dagen for postogsånt – liksom, så da tenkte jeg at jeg likesågreit kunne reorganisere kommoden. Tidenes dummeste idé etter klokka åtte på kvelden, nå står jeg igjen med mer rot og ting jeg ikke vet hvor skal enn før jeg starta. Jeg har alt for mye ting! (…) Det positive må være at jeg etter åtte måneder med en ekkel følelse i magen og leiting i diverse skuffer og permer, endelig fant fødselsattesten til Kasper. Den kan det jo være kjekt å ha, mener jeg, så den putta jeg rett i permen for viktige papirer, ett sted i alt rotet finnes det heldigvis kontroll.

Kommodeskuffen1: Mottatte brev og kort 2: Brevpapir 3: Teip, målebånd, tegnestifter og annet nyttig 4: Fire typer negllakk og tre solbriller 5: Konvolutter 6: Et telefonrør, et ferdigbrukt engangskamera.. og sånt.

Men jeg må likevel si meg fornøyd med dagens resultat selv om det blei alt for seint og alt for mye rot (kan jo ikke kaste noe, nei vet du hva), så i morgen tror jeg at jeg rett og slett skal sette meg ned og lage ferdig noe morsomme greier som kan puttes i kassa rett på utsiden av huset. Og om det skulle finnes noen der ute som kunne tenke seg noe morsomt i kassa sammen med kjedelige regninger og sånt, da er det bare å si i fra :D

2 thoughts on “.. enda mer post

  1. Haha, jeg spår at om noen måneder er 1-6 slått sammen til «Litt av hvert» :D

    Men godt jobba!! Enig i at deg er dumt å sette i gang med sånt sent på kveld, men det er jo gjerne da man føler seg inspirert:)

    Lik

Legg igjen en kommentar

