Uncategorized

Inspo, where art thou?

Etter mye fram og tilbake (mest tilbake) på weheartit, har jeg funnet ut at det jeg trenger for å ta stemningsbilder i rett stil, er et barn til. Åj. Eller en ekstremt tålmodig unge. Åj. Eller en mann, eller en fotograf, eller en gård, eller et stort fint hus med hvite vegger og stor lysekrone og perfekt interiør og, og, og.. Neida, det jeg trenger er inspirasjon, motivasjon og noen som kan sparke meg i rompa og kjøpe et nytt kamera til meg, med tilhørende utbyttbare objektiver. Gjerne en ny datamaskin også, med nyeste utgaven av Photoshop i samme slengen. Eller et annet godt og enkelt-å-bruke redigeringsprogram. En reflektorskjerm, softbox og personlig assistent taes også i mot med takk.

Den dagen jeg blir rik og så videre (eventuelt begynner å prioritere håndfaste ting over evigvarende ferieminner).. Neida, man får ta hva man har og gjøre det beste ut av det, er det ikke det man sier? Eventuelt gjøre som Kasper, strekke seg litt ekstra til man får tak i det man vil ha (eller legge lista bittelitt lavere og være fornøyd med det man har, det har jeg også hørt fungerer veldig bra);

KasperFeb6

6 thoughts on “Inspo, where art thou?

        1. Hehe, men da har du i alle fall fått det du ville ha:) Jeg får ikke lov til å male her fordi naboene bygger og da sprengte de fjell for å få vei og da blei det sprekker i veggene her, så da må jeg evnt vente til huseier får erstatning, og innen den tid kommer håper jeg vel egentlig at jeg ikke bor her lenger =P

          Lik

Legg igjen en kommentar

