Uncategorized

Go’mandag

Dagen i dag startet med høy puls og bankende hjerte; jeg våknet av vekkerklokka! Og ikke nok med det, jeg fikk hele 15 minutter til å summe meg før det var liv inne hos sjefen. Det feiret vi med godt humør og fint vær, og gikk til barnehagen for første gang på evigheter. Så langt en helt fantastisk mandag!

Nå sitter jeg og venter på ei klassevenninne, som vanlig er det lite informasjon om oppgavene vi har fått på Fronter, og fordi forrige uke var som den var så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet bare at det ligger en oppgave og venter på meg, som kanskje eller kanskje ikke skal leveres inn mot slutten av uka. I mellomtiden ble jeg sittende og lese dette blogginnlegget (det er på engelsk, men alle som kan burde lese), som førte til at jeg fant en liten «bildeserie» fra da til nå (det gjorde meg også oppmerksom på at jeg burde legge mer sjel i å prøve meg på typiske «weheartit/tumblr»bilder for minnenes skyld). Enjoy!

1 2 4 _MG_4752

4 thoughts on “Go’mandag

  1. Dån for noen nydelige bilder! Ja til weheartit/tumblr-bilder.. for minnenes skyld! Og for vår skyld!! ;) Nydelig blogginnlegg du linka til- her var det en del å tenke på!! God oppgaveskriving og fin mandag til deg!! ;D

    Lik

    1. Takk! Jeg har løpt etter sjefen i hele ettermiddag, du verden så mye enklere det var da han var en bitteliten baby som ikke kunne åle seg fremover en gang.. Men noen blinkskudd tror jeg det ble likevel!
      Håper du/dere får en fin kveld :)

      Lik

    1. Takk!
      Ja heldigvis var det noen som hadde bedre oversikt enn meg som valgte å dele, fristene er ikke før 18mars og 24 april! Du kan si det sånn at det ble mer slarving enn oppgaveskriving i dag, da :D

      Lik

Legg igjen en kommentar

