Hverdag

Hverdagsgleder

Åh, denne snøen dere. Jeg er ikke blodfan av å måke, men jeg gjør det gjerne hver eneste dag så lenge jeg kan hoppe, snurre, tulle og le i den mens jeg lager tidenes dypeste snøengel. Dessuten finnes det ikke noe penere enn høye furutrær dekt med hvit puddersnø i mengder, mens store flak daler ned fra himmelen i slowmotion. Og så er det så deilig å ligge i en lun seng av hvitt etter å ha måka, å få disse store dottene i et varmt ansikt, kjenne dem smelte, og følelsen av å dampe litt. Nei dere, denne snøen – jeg liker den virkelig.

_MG_5338 _MG_5344

Lykke, liker jeg å kalle det.

8 thoughts on “Hverdagsgleder

  1. misunnelig!! ELSKER selv snøen, det lyser opp en ellers mørk vintertid for min del :) Vi har så og si ikke hatt snø i vinter, men januar har vært helt fantastisk, kaldt og uten nedbør så jeg klager ikke. Men hadde absolutt ikke skadet med litt snøengler neii!

    Lik

    1. Hehe, nå har det vært 1 grad en stund og blanding av regn og snø, men håper det blir bittelitt kaldere så snøen blir kram og jeg kan bygge borg :D

      Vi var på Hareid i sommer, 1 uke med regn, regn og atter regn (og den sommeren som liksom var SÅ varm og bra) :P Men det er noe med sunnmørsværet likevel, jeg liker det!

      Lik

        1. Mormor er fra Bigset og morfar fra Hjørungneset, bilferie til vestlandet var liksom obligatorisk fram til jeg var 14-ish, så håper å få tatt opp igjen «tradisjonen» med Kasper :) Og håper på bedre vær framover!

          Lik

Legg igjen en kommentar

