Hverdag

48 timer

Kaffekoppen, koseteppet, notatboka, mac’en. Endelig sovna han til vanlig tid midt på dagen, og jeg krysser absolutt alt jeg har for at det blir en god lur (og ikke bare fordi jeg går på sparebluss). Søvn avler søvn som de sier, og jeg er ikke så veldig fan av å stå opp i halvfire tida jeg altså. Jeg fungerer best etter ni, liksom.

_MG_0039

Formen til Kasper har stabilisert seg, men regelen er 48 timer og da får jeg vel bare holde meg til den. Selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å handle helt alene i dag. Og slappe av litt, før to intense skoledager (som forsåvidt ikke er obligatoriske, men det er det sosiale livet mitt det er snakk om her). På torsdag, skal jeg ikke gjøre noenting. Eller, kanskje jeg skal gå meg en tur, virkelig få lufta hodet litt. Det hadde jo ikke vært så dumt kjenner jeg.

_MG_0067

Man skal jo liksom leve i nuet og alt det der, men på fredag kjører vi til Larvik og i helga skal jeg heller ikke gjøre noenting. I alle fall ikke noe som inkluderer vasking, lite søvn og masse usjegugg.

Men alt maset og sutringa til side, jeg er egentlig bare utrolig stolt av meg sjæl fordi jeg har overlevd denne helga jeg! Og, ikke minst, at jeg er oppegående nok til å ikke deppe, til å smile og ha sommerfugler i magen fordi livet tross alt er skikkelig fint. Jeg tror 2014 blir et sinnsykt bra år, og jeg er så glad for at jeg klarte å legge igjen 2012/2013 i nettop i fjor.  begynner ting å falle på plass, og det er så herlig! Ha en strålende start på uka da dere!

One thought on “48 timer

Legg igjen en kommentar

