Reise

Borte veldig bra

 

Jeg har forelsket meg helt i Island, og jeg vet at helgens tur kommer til å være den første av mange. Akkurat nå sitter jeg og kikker igjennom bildene, det ble ikke så mange denne gangen, men noen av dem kommer jeg til å dele med dere likevel. I første omgang kan dere nyte dette naturbildet, og så skal jeg fortelle dere mer om i hvilken situasjon det ble tatt litt senere. IMG_5032Før vi reiste leste jeg en artikkel i Woman, «Island på budsjett», og tenkte at dette blir en bra billig tur, gitt! Men så viste det seg at jeg hadde blingsa på noen regninger og så reiste vi som tidenes fattiglus på årets første ferie. Derfor har jeg store planer om å lage et innlegg til dere om hvordan man virkelig reiser til Island på budsjett, men først skal jeg ligge rett ut litt til og håpe på at dagens mandagshandling skjer helt av seg selv!

Har dere hatt en fin helg?

 

5 thoughts on “Borte veldig bra

  1. Åh, heldige deg som har vært på Island! Jeg skulle egentlig reise dit med jobben i fjor, men BÆM så var jeg høygravid og ikke så fit til å reise likevel:)
    Gleder meg til å se flere bilder!

    Lik

  2. Å, så herlig! Har så utrolig lyst til Island :) Jeg har hele tiden forestilt meg at jeg ikke har råd, så derfor har jeg ikke sjekka opp noe særlig heller hehe :p

    Lik

    1. Vi kjøpte flybilletter bare 2,5 uker før vi dro og da kosta de 2000,- , men vi bodde grisebillig, 400,- for én person 3 netter! Man har alltid råd hvis man vil og nedprioriterer alt mulig annet? :p

      Lik

Legg igjen en kommentar

