Uncategorized

Gode gamle hverdag

Kasper kom hjem med et bang og stjal nattesøvnen fra hele husstanden, men i dag er han heldigvis i bedre humør og jeg gruer meg bare litt til nyttårsmiddag og å få han til å legge seg i en reiseseng på et annet sted enn hjemme (som forsåvidt ikke er hjemme det heller, siden vi fortsatt er hos mamma og pappa). Heldigvis pleier han å overraske positivt når nervene mine er i høygir, så fremt jeg ikke jinxa det nå da.

I går var vi på Jippi lekeland med noen av jentene fra barselgruppa, og på kvelden fikk jeg skvist inn litt ost og kjeks med jentene. Selv om jeg er dødssliten etter bare to dager med Kasper og «hverdag», og tårene sitter løst, kjenner jeg at det er sånn her jeg liker det best. Det er deilig å kunne sove lenge og ikke måtte gjøre noen ting, men humøret stiger gjerne noen grader selv om Kasper skriker av full hals, vekker hele huset og har lyst til å starte dagen før fire. Jeg er godt inni min tredje bok og har god tid til å lese fler før vi drar hjem, Kasper sover god middagslur på rommet sitt (jenterommet mitt) og jeg har fått kvalitetstid med både søster og bror. Og det er bare 9 dager til 2014’s første utenlandstur!

_MG_0070 _MG_0093

Nyttårsforsetter vet jeg ikke om jeg er noe fan av så et eventuelt innlegg om det sparer jeg til over nyttår, så frem til det vil jeg bare ønske dere en strålende avslutning av 2013 og en herlig start på 2014! Godt nyttår!

Legg igjen en kommentar

