Uncategorized

Nå er det jul!

Det har skjedd mye siden sist, Jona bak bloggen www.mammalivet.blogg.no har postet et intervju med meg som ble veldig fint (og alle leserene som var innom her så at det ikke kom noen oppdatering og forsvant – jaja, 15 minutes of fame som de sier), jeg (Kasper) vant en giveaway på bloggen til fineste June (som dere finner her) og vi venter i spenning på en Little People sjåfør til alle bilene hans, jeg har passet tremenningene til Kasper og det var som alltid like herlig, det har vært Lucia-feiring i barnehagen og jeg er endelig ferdig med eksamen! 

Både i natt og natta før våknet Kasper i ti-tida og sovnet ikke før nærmere to igjen, og hadde ikke Kristine vært her sammen med meg på kveldene så tror jeg at jeg hadde gått skikkelig på veggen. Halv syv til morran i dag ringte jeg Mille for litt sårt trengt støtte og etter en halvtime med snørr og tårer følte jeg meg muligens litt mer klar for en firetimers skriftlig eksamen – selv om synet var dosent og jeg helst ville legge meg ned på isen og fryse fast. Så fort Kasper var satt i bilsetet gikk jeg på snørra så det sang, og som om ikke det var nok så begynte bilen og ule fordi det ikke var mer kjøleveske igjen. Heldigvis hadde jeg litt i bilen, men da var det jo ikke snakk om å la bilen stå og varme opp isen (den bilen trekker til seg is som en magnet trekker til seg metall, jeg lover) så da var det bare og skrape da. Både innsida og utsida! Når jeg kom på skolen måtte jeg konsentrere meg hardt for å ikke bryte ut i panisk gråt, men jeg kom meg jo til slutt til klasserommet – og vet dere hva? Jeg tror faktisk det gikk knakanes bra! Nå er det endelig etterlengta juleferie som skal feires med julebord med klassen klokka fem (mmmm, tacobuffet), Kasper overnatter hos Daniel i natt så jeg kan sove så lenge jeg vil i morra, og så skal jeg bare nyte de neste dagene før vi kjører hjem med smålig husarbeid, julefilmer og hjemmemekka julegaver.

Jeg har selvfølgelig tatt noen bilder selv om jeg ikke har vært så oppdatert på bloggefronten (… men det er faktisk under en uke siden sist jeg posta forrige innlegg), og noen av dem er rett og slett en dokumentasjon av ting som er funnet der de ikke skal være midt oppe i eksamensstresset:

IMG_4570 IMG_4571 IMG_4572 IMG_4573 IMG_4578 IMG_4580Klokka 23.00 på en mandag…

Men noen mer ordentlige bilder har det jo også blitt, så dere får kose der med dem mens jeg koser meg i trivelig lag! GOOOOD JUL!!

IMG_4583 IMG_4567 IMG_4532

6 thoughts on “Nå er det jul!

  1. Herregud så flink du er til å sjonglere alt du skal sjonglere! Og gratulerer så mye med overstått eksamen:)
    Jeg synes bloggen din er fi jeg, selvom du ikke poster så innmari ofte;)
    Og hvis du ikke blogger noe mer før julaften, så ønsker jeg deg en riktig god jul nå, og et kjempegodt nyttår! :D

    Lik

    1. Takk!! :D Må man så må man – det er jo selvvalgt :P

      Jeg håper på noen velskrevne poster til nå som jeg har «fri» – men man vet jo aldri, så jeg håper dere også får en fortreffelig jul og en herlig romjulstid! :D

      Lik

Legg igjen en kommentar

