Foto

Pause

Første eksamen endelig overstått! Nervene var i høyspenn og hjerneteppet meldte seg, men jeg regner med at det er mer enn nok til en ståkarakter. Målet mitt er en C, så nå er det bare å krysse fingrene fram til resultatene kommer i januar, og i morgen er det tilbake på biblioteket for å gjøre seg klar til eksamen i spesialpedagogikk med vekt på inkludering på tirsdag.

Dagen har egentlig vært strålende fin den, tilfeldighetene gjorde så jeg fikk sett Jupiter og dens fire måner allerede før sola hadde stått opp – hvor heldig er ikke jeg! Å se i teleskop har jeg jo ønsket meg siden jeg var bitteliten! Etter eksamen rakk jeg å ta noen bilder før sola forsvant bak fjellene, og etter at Kasper kom hjem fra barnehagen var vi ute å lekte/aka med Oda helt til klokka ble halv fem. Vi storkoste oss i snøen! Så kom barnevakten og jeg dro ned til Karen for å spise bursdagspizza med en gjeng fra klassen, og nå sitter jeg her og nyter musikken på Nobel konserten. NRK altså, jeg betaler mer enn gjerne lisensen for radiokanaler og jul i svingen og god musikk og gullrekka og det som er. Super-fan.

Men nok viss-vass, et par av disse bildene burde kanskje havne på «foto» siden min, men hvilke?

Winter3 Winter2 Winter1 Winter5 Winter6 Winter7 Winter4

Hva syns du?

5 thoughts on “Pause

Legg igjen en kommentar

