Studentlivet

Aj aj..

Photo on 12-5-13 at 7.42 PM #2

6 dager til eksamen, brygger på en idiotforkjølelse og tar en hvitløkstablett hver kveld, svelget ned med «emergenC» (pling! Vitaminbrusepulver jeg kjøpte i USA), etterfulgt av beroligende spansk te og tror at hodet mitt ser ut som dette.

Ute stormer det såpass at jeg har tatt inn fuglematen, og inne sitter jeg med vondt i kroppen og lite motivasjon. Jeg har null matlyst, og kjenner jeg karmaen rett slår det til i morgen ettermiddag rett før Kasper-helg og besøk. Og jeg har ikke lest nok til eksamen! En del av meg sier ja-ja og tenker at det får gå som det går, mens den andre delen sitter i et hjørne under senga og gråter ut sjela si.

Nå sier kroppen se en episode av Dialektriket på NRK, mens hodet sier at det er på tide å åpne skolebøkene og ta notater av 30 sider før jeg legger meg. Jeg heier litt på kroppen i kveld, altså..

8 thoughts on “Aj aj..

  1. Iiiiik! Nå nærmer det seg eksamen tenker jeg! Det går nok bra, senk skuldrene litt og ta det litt som det kommer. Du har enda litt tid på deg, men et godt tips fra meg er å bruke dagen før eksamen på bare en time eller to overgang av stoffet, så gjør du noe du virkelig har lyst til. Gå deg en tur, eller slapp av i sofaen med alt annet enn pensum. Det hjalp alltid nervene mine før en eksamen. Masse lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det gikk :)

    Lik

    1. Ja nå har jeg gitt opp og lære meg noe nytt, går i repetisjon :P I morgen etter jeg har henta Kasper i barnehagen skal jeg virkelig KOSE MEG med godis og siste episoden av Dialektriket på NRK, så får det bare gå som det går :P Takk!! Oppdatering kommer selvfølgelig!

      Lik

  2. Jeg så deg inne hos Mammalivet, kjente dere igjen og kom på at jeg ikke hadde besøkt deg på lenge – du har rett og slett falt ut av bloggrullen og det må fikses! :) Veldig fint intervju, ønsker dere ei fin adventstid og lykke til på eksamen! God bedring :)

    Lik

    1. Tusen takk!
      Kjente det kribla litt i magen etter det ble publisert, så i «offentligheten» har jeg aldri vært før, hoho :P
      Tusen takk, ønsker dere også en flott adventstid :) (Du og dere er forresten STOR inspirasjon her til å være masse ute!)

      Lik

Legg igjen en kommentar

