Hverdag

Hjertelig velkommen, hverdag!

I dag hentet jeg Kasper i barnehagen klokka tre, og det var et varmt og godt gjensyn. Han var i strålende humør helt til han la seg, og jeg er strålende fornøyd med å ha fått rutinene tilbake i hverdagen. I går satt jeg med nesa i boka i syv timer, så rakk jeg å slenge meg med på en etterlengtet korøvelse, før jeg dro en tur til Rikke og ble sittende å prate helt til klokka blei.. halv ett. I dag har jeg også vært skolebibliotekets beste venn, og det er nok sånn det blir hver dag framover. Neste onsdag braker det løs med første eksamen, og det hadde jo vært greit å være forberedt (så hvorfor jeg sitter her og gjør alt annet enn å lese kan man jo spørre seg om..). Det begynner og feste seg, og jeg er glad for at vi er en liten gjeng som sitter og leser sammen. Det er faktisk fortsatt morsomt og spennende også! (Men, det er fortsatt morsommere å være tidlig ute med julegavene, både hjemmelaga og ferdigkjøpte).

IMG_4299 IMG_4301

I dag fikk jeg den lure idéen å dra duken opp i vinduet for å fikse meg en mer eller mindre nøytral bakgrunn når jeg har lyst til å ta bilde av ting jeg vil vise fram (savner fortsatt den fine, hvite leiligheten på Langestrand altså..), og jeg må si meg strålende fornøyd med resultatet. Glimter til innimellom, altså! Her ser dere da årets adventskalender sammen med fin-fin julestjerne og nyinnkjøpt julepotte, og en søt liten julenisse jeg fikk av mammaen til Isabel i fjor. Ble det ikke fint?

Nå skal jeg gi meg selv en time med motivasjon og mestring, og så skal jeg sovne med et smil om munnen fordi jeg liker å være student. God natt’a!

2 thoughts on “Hjertelig velkommen, hverdag!

    1. Hoho, ja :D
      Tusen, tusen takk! Jeg håper virkelig det, hodet er tungt som en middels betongklump og hånda vil liksom ikke holde pennen, men jeg håper en god natts søvn hjelper så jeg kan fortsette i morgen :P

      Lik

Legg igjen en kommentar

