Bare Line

Barnefri dag 3

I dag har jeg vært en tur på Café Felicia med Ragnhild og spist nydelig gulasj-suppe, og så har jeg prøvd å pynte meg ferdig her hjemme. Jeg merker at jeg gleder meg til dagen kommer hvor jeg kan kjøpe meg noe eget, male i de farger jeg vil ha, slutte å sove på sofaen og vite hvor jeg vil ha ting. Akkurat nå føler jeg at vi bor i en litt rar student/familiebolig, med fantastiske studentløsninger og leker og barneklær overalt. Heldigvis er det bare for en periode, og jeg er fortsatt glad for at jeg har bodd i verre – dette er jo egentlig ren luksus.

_MG_4248 _MG_4249

Siden det er første desember i dag måtte jeg jo bare se på Jul i Svingen, og jeg gleder meg til Kasper og jeg skal se sammen framover i adventstida. I morgen skal jeg ut å kjøpe appelsin som jeg skal sette nellikspiker i, og så er det bare å vente og glede seg til juleferien kommer. Det har blitt lite lesing på meg i dag også, men i morgen er det tidlig opp og ned på skolen for å forberede seg så godt som mulig. Eksamen kommer den, og det får gå som det går (helst strålende selvfølgelig). Håper dere alle har hatt en fin helg, det har jeg!

Legg igjen en kommentar

