Foto

Barnefri

Når jeg har barnefri mister jeg litt mål og mening, jeg er liksom ikke vant til å ikke ha noen rammer i hverdagen. Derfor klarer jeg liksom ikke å blogge ordentlig heller, men jeg har tatt noen bilder i dag som jeg gjerne vil dele med dere.

IMG_4213

IMG_4210 IMG_4206 IMG_4164

Og her er dem som har vært en runde i Photoshop;

Lyng6 Lyng5 Lyng4 Lyng3 Lyng Lyng2

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best, men jeg tenkte å velge ut kanskje to som kan havne på den nye ‘Foto’ siden jeg har laget for de beste bildene mine. Hva syns du? Nå skal jeg fortsette kvelden med NRK på nett, og så skal jeg legge meg og sove som en stein. I morgen lurer jeg på å gå en tur opp på Eikeskar med kameraet, men vi får se hva jeg gidder. Ha en flotters lørdagskveld :)

Legg igjen en kommentar

