Bare Line

Gullhåra fikk kjørt seg – jeg slapp å framføre mini-foredraget mitt om klasseledelse i går. Så jeg lever altså enda, nesten. Har klart å snu døgnrytmen litt sånn skikkelig, og ser veldig fram til å kunne slappe ordentlig av i helga – godt akkompagnert av eksamensforberedelse, selvfølgelig. I går slo det ned som lyn på klar himmel i huet mitt; det er to (2) uker til eksamen. Ojsann. Ikke for det, mye sitter inni skolten, men jeg veit jo ikke helt hva jeg går til. Men nok om det, og over til noe annet;

LnhtHårSjekk ut det håret (spesielt musklene)!

I dag har jeg vært hos frisøren, så i går måtte jeg leke fjortiss og kjøre en liten foto-seanse i speilet på badet. Jeg husker faktisk ikke sist jeg hadde så langt hår som dette, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ville ha det så langt heller (annet enn at jeg hadde håpa på å løpe rundt som Pamela i Baywatch, men man kan jo alltids drømme og nå er det vinter). Det er jo rett og slett skikkelig i veien å ha så langt hår! I tillegg var ikke fargen mye å skryte av, og selv om mye av orange-skjæret nå er ute så sitter det litt igjen enda. Neste gang jeg skal farge hele håret skal jeg gjøre det hjemme.

Så hvordan har det egentlig blitt?

Kort.

Jeg mener, vi snakker skikkelig kort.

..

Neida, ikke så kort! Men i forhold til hvordan det var, så er over halvparten klippet av og jeg får ikke håra i bakhodet opp i hestehale. Det vokser på meg (pling!), men det tar litt tid å venne seg til hvordan det ser ut, følelsen av hvordan det er derimot – er absolutt helt fantastisk. Men jeg skal slutte å skrive ræl, her har dere to nydelige lav-kvalitets bilder tatt akkurat nå fordi jeg ikke orker å dra fram et av Canon’ene for å ta fine bilder.

Photo on 11-28-13 at 7.56 PM #3 Photo on 11-28-13 at 7.58 PM

Nice!

Legg igjen en kommentar

