Hverdag · Studentlivet

Vaffelrøre

Først og fremst; om jeg prokrastinerer nå? Jepp.

I dag har Kasper hjulpet meg med vaffelrøra, jeg målte opp ingredienser i desilitermål, og han helte opp i bollen. Stolt liten gutt fikk også lov til å grise så mye han ville med kulturmelka som ikke havna oppi bollen mens jeg blanda inn egg (som vi vet at Kasper foretrekker å kaste i bakken for å se hva som skjer), men selv om de var av den sunne havregrynstypen rakk han ikke å smake før han fikk kveldsmat og la seg. Det gjorde imidlertid jeg, og jeg gleder meg som bare rakker’n til å ta med mormors hjemmelagde rips- og bringebærsyltetøy på skolen i morgen sammen med havregrynsvaflene – og meske meg i lunsjen som den selvutnevnte kongen av lunsj som jeg er.

IMG_4042

De observante vil se at det nå er langt forbi min normale legge-meg-til-å-sove tid, men nervene står i høyspenn og jeg må perfeksjonere notatene til morgendagens framføring om klasseledelse før jeg legger meg. Kanskje. Jeg er kjempenervøs for muntlige framføringer og det har jeg vært så lenge jeg kan huske – og det er egentlig sabla rart så mye som jeg prater ellers. Jeg håper jeg får fram det jeg vil si, ikke driter meg ut og ikke begynner å grine etterpå. Det kan hende jeg oppdaterer dere i morgen kveld, om jeg ikke ser meg nødt til å finne et sort hull og ta sinnsvak sats og forsvinne fra jordas overflate. Jepp.

2 thoughts on “Vaffelrøre

  1. Lykke til.. :) (Kan ikke se noe tidspunkt her, men regner med at jeg er litt for sent ute nå som klokken brått var tre på natten..;)). Uansett, håper det går bra, det gjør det helt sikkert..:) Selv om jeg ikke kjenner deg. (Men jeg føler med deg, og tenker med gru tilbake til fremføringen av bacheloroppgaven min som jeg husker svært lite av, men overlevde hvertfall :))

    Lik

    1. Tusen takk! Jeg slapp faktisk, læreren vår surra så fælt med tida :P Men jeg kan det da, i det minste! Jeg posta det nærmere halv elleve tror jeg, og da pleier jeg å sove :P Blir sånn når guttungen pleier å våkne mellom fem og seks, hehe ˆˆ

      Lik

Legg igjen en kommentar

