Foto · Hverdag

Bare mandag.

Akkurat nå skulle jeg vært hos frisøren og gjort noe med det utrolig lange, tjukke og orange håret mitt. Etter mye om og men fant jeg ut at det kanskje kan være på tide å klippe en sveis så jeg kanskje får lyst til å ha håret ned litt oftere enn jeg har det nå (sånn cirka aldri). Men tror dere ikke jeg fikk en telefon om at frisøren er syk da?

Men men, det passa seg vel kanskje like greit – Kasper har gått bananas med brødsmuler og det er fortsatt et tårn av oppvask, og rene klær må brettes og legges i skuffer og skap, mens en ny klesvask skal få kjøre seg. Det er bare to dager til jeg må fremføre det jeg har kommet fram til om klasseledelse, og selv om jeg sovna som en stein halv ni i går (ja du leste riktig – halv ni) så er jeg fortsatt mørbanka.

I går var vi nemlig nede på skolen, og i stedenfor å leke oss i Black Box’en tilbragte vi tre timer i gymsalen. Det var like moro for både mor og sønn, og mens han løp rundt og kosa seg gløgg i hjæl, fikk jeg prøve meg på gamle kunster som å trikse med ball, henge stiv som en stokk opp ned i turnringer, og så fikk jeg utfordra meg på en sånn balansesak. Du kan si det sånn at jeg angra litt på at vi ikke kjørte da tida kom for at vi skulle gå hjem, men både Kasper og jeg har sovet veldig godt i natt. Snart må jeg ut en tur for og handle, og så blir det nok enda litt mer klasseledelse før en liten lur og middag og kveld og sånn går no’ dagan.

IMG_3960 Nisse1 Ute2

På lørdag hadde vi besøk av Tonje, det var utrolig koselig! Jeg blir så glad når dere kommer og besøker oss. Jeg har også lekt meg litt med kamera og photoshop igjen, og det nederste bildet har fått hele 450 likes på Facebook gruppa «Unge Fotografer Norge». Det er så sinnsykt gøy! Strålende fornøyd med kjøpet av et Canon Powershot i våres, for og si det sånn – det er så utrolig mye enklere å dra med seg ut enn speilrefleksen. Men nok om det, vi snakkas plutselig!

6 thoughts on “Bare mandag.

  1. Hører at dere har hatt en morsom helg :-) Gøy å lese, ler litt også….
    Vakre bilder – du har et godt blikk for detaljer. Klem :)

    Lik

Legg igjen en kommentar

