Foto · Hverdag

Winter is coming

Granbar1 IMG_3850 Siv WnterPresentasjonen av klasseledelse kommer langt, det er fortsatt gørrkjedelig men når jeg holder på merker jeg ikke at timene flyr. Det har gjort til at oppvaska har vokst seg stor som et fjell, og hybelkaninene jubler mens de spiser brødsmuler som har ligget på gulvet siden mandag. Men det gjør ikke noe, alt som gjelder nå er å være så godt forberedt som mulig til eksamen. Men så har det seg sånn at det er utrolig fint vær for tida, så i dag tok jeg med meg kamera på tur fram og tilbake til skolen, og tok meg en aldri så liten photoshop-pause etterpå. Det er kaldt for tida, og frosten rekker ikke å smelte før sola går ned igjen, men jeg har hørt fra de som bor her at dette bare er pingle-kulde i forhold til hvordan vinteren virkelig kan bli. Enn så lenge så tusler vi fram og tilbake til barnehagen, og er takknemlige for at vi har gode og tjukke vinterklær som gjør at vi ikke fryser av oss rompa.

I helga kommer tante Tonje en tur, det er musikk-lørdag i byen (litt usikker på hva det liksom skal bety, da) og på søndag skal vi ned i Black-Box’en på skolen og leke med et par av de andre barna i barnehagen. Vi gleder oss veldig, og plutselig så er det neste uke og eksamen er enda noen dager nærmere. Snart kan vi pynte til jul, spille julemusikk og la fag være fag, nyte god mat og late dager – og det gleder vi oss i hvertfall til. God hælj!

Legg igjen en kommentar

