Hverdag

Herr Vinter

Så var det kanskje like greit å legge seg tidlig i går, for vi startet dagen i dag med en god dose neseblod. Kasper syns det er morsomt å se hva som skjer når han stapper fingrene i nesa, også i mamma sin. Ikke digg. Og så passa han på å bite meg i foten etterpå. Heller ikke digg.

Det ble heldigvis litt bedre av denne utsikten (men mammaen selv var i ganske dårlig humør resten av morgenen, der ho rasa rundt med papir i nesa):

IMG_3644

I morgen tidlig er det meldt fire minus og regn på morrakvisten, og sånn som jeg er vant til så er vel det egentlig bare en annen måte å melde snø på. Eller? Vi håper i alle fall på at det ikke blir for glatt da vi ikke har noe annet valg enn å gå, og jeg er superspent på hvordan hjemturen blir. Dytte 25 kilo unge og barnevogn opp Tøddens bratteste bakke? Mulighet for salting, eller? Kanskje jeg bare må ta med salt selv.. Jaja, forelesning i dag var i alle fall helt super – og har sendt motivasjonen helt til månen og tilbake, så i morgen er det bare å jobba på! (Kan også melde om at Kristine fikk den supre idéen om å ta med kaffe på termos til skolen, så i dag har vi hatt kaffeslaberas. Synd ovnen ikke er brukbar akkurat nå, vi mangla bare kake). Jeg gleder meg til å finne ut av hva jeg faktisk kan, og så bygge utover derfra. Spennende, altså!!

IMG_3655

Åheisann kjære frosten ♥

Legg igjen en kommentar

