Hverdag

November er her

Man skulle tro jeg hadde fått et skikkelig sosialt liv for tida, sånn som jeg ikke-blogger her, men det har jeg ikke altså. Ikke helt i alle fall, men vi har jo tross alt besøk av fineste Hannah denne uka! Ho kom på tirsdag, og vi har det superkoselig sammen. Jeg har skrivd oppgave med gruppa mi, og ho jobber med et gruppe-prosjekt på masterstudiet, men heldigvis fungerer vi overraskende fint sammen uten å bare prate hele tiden også. I morgen reiser vi til Oslo en tur (kan jo ikke besøke Norge og så bare se en liten «bygd» som Notodden), og så reiser jeg tilbake hit alene på søndag.

Her har jeg valgt ut noen tilfeldige bilder fra de siste ukene:

IMG_3498 IMG_3501 IMG_3528

Det tristeste som har skjedd er at Disney World magneten på uforklarlig vis havnet i stekeovnen, og det fant jeg selvfølgelig ikke ut av før den hadde varmet seg opp til 200 grader. Jeg måtte bare henge den opp igjen, fordi den er (var?) så innmari fin, men jeg håper at jeg en dag kan få tak i en ny en. Og så kommer jeg nok til å trippelsjekke stekeovnen før jeg bruker den framover!

Sånn ellers er det en del ting jeg kunne tenkt meg å blogge om, men dessverre så har oppgave-skrivinga slått all energien ut av meg, og Kasper er forkjøla og får kraftige hostekuler i ti-elleve tida hver eneste kveld noe som gjør at jeg ikke får så mye søvn som jeg kunne ønske heller. Jeg håper han blir bedre framover, krysser fingrene for bestått oppgave, og håper jeg kan få litt rutine inn i blogg-skrivinga. Kanskje dere kan foreslå noen temaer jeg kan skrive om?

Jeg skulle også gjerne lagt ut masse fine bilder av alle julegavene jeg har planer om (og holder på med) å lage, men de skal jo gis bort så det får jeg neste vente med til romjula kommer! Det var utrolig smart av meg og satse på billige, kreative og inspirerende julegaver i år – for om to uker skal bilen på verksted og det blir dyrt. 

God helg!!

Legg igjen en kommentar

