Hverdag

Zzz…

Jeg kan ikke helt sette fingeren på problemet, men i det siste har jeg vært så sinnsvakt trøtt. Mandagen sov jeg meg igjennom, i går var jeg i Porsgrunn og jobbet med gruppearbeid, og i dag har jeg bare sovi igjen. Det er jo fint det, gruppeoppgaven er levert og det er lov å «slappe av» litt nå, men i morgen reiser jeg til Larvik og blir der til søndag, og på tirsdag får vi besøk av Hannah – så jeg hadde liksom håpet på å få rydda og vaska klart til det, da.

Det aller verste er at jeg ikke har overskudd til å gi dere forhåpentligvis morsomme oppdateringer i hverdagen, da det faktisk skjer litt innimellom all snorkinga mi likevel. I går hadde vi Kristine på middagsbesøk og så lærte jeg ho litt om budsjett og regnskapsføring (gjett hvem som følte seg voksen da!), Kasper elsker hval-grisen, snøen kom og gikk, jeg fikk med meg en del morsomme og fine funn fra loppemarked på lørdag, og spiste tidenes søndagsmiddag med en hel haug mennesker jeg ikke har møtt før. Jeg hadde også tenkt til å skrive om hvor sinnsykt bilsjuk jeg følte meg i svingene på vei til Pors, hvor fantastisk kreativ jeg har vært i det siste, og hvor innmari mye jeg gruer meg til bursdagen min.

Heldigvis er det en del som skjer framover i motsetning til trenden som jeg en stund trodde hadde kommet for å bli, så jeg skal gjøre mitt beste for å nyte det så godt jeg kan. Nå må jeg straks hente Knærten i barnehagen, så det er vel på tide å hoppe ut av pysjen! Snækkas!

 

Legg igjen en kommentar

