Hverdag

Onsdag*

I natt har Kasper sovi som en stein – i min seng. Den er ikke akkurat veldig brei, så og dele med sjefen er som å sove med ett øye åpent. Det var ett stykk trøtt meg selv som tvang seg selv ut av døra til morran i dag, men heldig som jeg er ble jeg tilbudt en kopp kaffe i barnehagen før jeg måtte videre ned på skolen. Det var herlig! Dessverre var ikke forelesning like bra, men et utrolig godt gruppearbeid på slutten av dagen gjorde at det fort ble glemt. Det er ekstra moro med dette studiet når man finner noen man kan jobbe godt sammen med, og lære sammen og av hverandre! Akkurat nå er jeg veldig motivert for en barnefri helg preget av pensum, og jeg gleder meg faktisk tilogmed litt.

Men før det skjer er jeg veldig klar for en god natts søvn (det er jo lov og håpe), og i morgen må jeg ut å tråle Notoddens gater for å finne de billigste vinterdekkene. Det er meldt snø til helga! Og jeg som ikke er ferdig med høsten enda.. Kan godt korte ned på både sommer og vinter for å få en litt lenger høst, for min del.

Men, nå skal jeg nyte en episode med Bones før det bærer rett i seng – god natt!

Legg igjen en kommentar

