Hverdag

Fredag del 1

Jeg fikk levert oppgaven i går, og tusen, tusen takk til Ragnhild som gadd å hjelpe meg igjennom kildene! Jeg er rimelig sikker på at den står til godkjent, og med tanke på formen så er jeg absolutt mer enn nok fornøyd med det. Jeg våknet i dag med stive skuldre og vondt i brøstet, men det kom jo ikke akkurat som noen overraskelse da jeg har begynt å skjønne at det som starta i hodet jobber seg sakte men sikkert gjennom hele systemet. Det neste blir vel omgangssyken. På den positive siden så våknet ikke Kasper før 06.20 i dag, og man skulle tro at det gjorde meg både våken og opplagt, men jeg presterte å først sovne ved kjøkkenbordet, og så på gulvet på rommet til Kasper – før vi entusiastisk trilla til barnehagen.

Photo on 10-11-13 at 10.38 AM

God morgen da dere.

Legg igjen en kommentar

