Hverdag

Ferie-schmerie

Jeg er fortsatt syk, fy søren! 

Det starta for en drøy uke siden med kroppsvondt og hovne mandler, og har sakte men sikkert bevegd seg igjennom alle stedene i hoderegionen der man kan ha vondt. Vi snakker nedsatt hørsel på grunn av et voldsomt trykk i hodet, vondt i hodet på grunn av trykk i hodet, vondt i ørene på grunn av trykk i hodet, hovne mandler, vondt i svelget, hoste, slim – og ikke minst så sinnsyke mengder snørr at jeg ikke lenger vet om jeg er frustrert eller fascinert. 

På toppen av det hele bestemte Kasper seg for å skrike seg igjennom natt til i går, men han har heldigvis vært i veldig godt humør i dag. Sov tilogmed helt til halv seks! Etter barnehagen tok vi oss tid til en lang middag med Wallace og Grommit og varulvkaninens forbannelse, før vi skypet en times tid med herlige Laurence. Etter en og en halv time ville ikke Kasper sitte ved bordet lenger (forståelig nok), så mens han spiste middagsrester fra gulvet og lekte (slang alt han fant rundt seg), pratet jeg videre med L. 

Nå har jeg ryddet litt, og hadde egentlig bestemt meg for å skrive ferdig oppgaven som skal leveres i morgen før jeg skulle blogge, men hjernen min klarer ikke å forstå reglene for kildehenvisning i litteraturliste så sånn ble det altså ikke. Men jeg må jo, selv om jeg a) har lyst til å legge meg ned å grine fordi jeg ikke forstår noenting, b) har lyst til å legge meg ned å sove og håpe at morgendagen blir bedre, eller c) finne noe trash nett-tv og se på. 

Jeg kan jo ikke stryke på kildehenvisning på første oppgaven! Søren klype! ÆSJ BÆSJ. 

_MG_3357

Åh, sjef altså.
Skulle ønske jeg også var ett år. 

One thought on “Ferie-schmerie

  1. Høres ut som ei regelrett nitrist uke.. Om det er noen trøst har jeg hatt en helt grusom tannpine siden tirsdag og første ledige time hos tannlegen er i morgen.. Jeeeeei.. *trøstetrøste*

    Lykke til med oppgaven, håper du fikk den i boks :)

    Lik

Legg igjen en kommentar

