Bare Line · Foto

Kongelig

_MG_3261Se på den flotte mannen! Kongen vår, da gitt. 

Jeg svever fortsatt på en lykkesky, og det har fortsatt ikke helt gått opp for meg at i dag har jeg stått en liten meter unna Kongen av Norge! Utrolig at det skulle noe sånt til for å gjøre meg helt mo i knærne, fylt opp av sommerfugler og ni år i hodet. Jeg var nesten på skjelven og gråten og hoppet opp og ned og opp og ned (og litt fram og tilbake) – inni meg, vel og merke. Men det var så dødsfett! Og kult! Ja, nei – jeg er rett og slett litt starstruck.

Jeg hadde selvfølgelig gått til anskaffelse av en krone for anledningen, og sjefen syns den var så fin at så fort jeg møtte opp i barnehagen (fortsatt med krona på, selvfølgelig), måtte han bare ta den og putte den på sitt eget hode. Kalles ikke sjef for ingenting.

Kasper1

Finest i verden ♥

One thought on “Kongelig

Legg igjen en kommentar

