Foto

Oktobær

I dag droppa vi middagen (Kasper hadde tross alt spist seg stappmett i barnehagen i halv tre-tida), og koste oss ute en stund isteden. Litt latskap fra mamsen som ikke orka tanken på å kle av og på og av, men også det faktum at det bare blir kaldere og kaldere, og snart må vi holde oss inne. På vei hjemover plukka jeg blader i fine farger (og stjelte med meg litt aronia-hekk på avveie), og så heiv jeg det rundt meg som en gal-mann mens jeg skreik som en huleboer og Kasper lo og det var ikke måte på og så videre. Neida, de havna på bakken utenfor her, «hekken» ble planta og Kasper fant fort ut at dette var samme type bær han hadde funnet i hagen til oldemor og oldefar – og spiste i vei. Jeg knipsa og knipsa, og nå har jeg redigert litt, og så veit jeg ikke om jeg er fornøyd! Hva er det for noe tull?!

K7 K9

K3 K2

For de mer interesserte så hadde idioten selv helt glemt at det også er noe som heter ISO-verdier når man bruker manuelle innstillinger, og det er derfor jeg ikke er fornøyd. Krysse fingrene for at været er like fint i morgen kanskje? Bladene er samlet inn igjen og kan jo tross alt brukes om igjen. Og jo, så fikk jo Kasper litt pynt da, så da måtte jo mor også pynte seg litt;

L1

Han lo godt av meg da, gitt!

Egentlig, så tror jeg kanskje at jeg liker det aller siste bildet her best, men så var det denne ISO’en igjen da. Hvis jeg får muligheten, så lover jeg å huske på det neste gang og så være mer fornøyd.

K4

Lover.

Legg igjen en kommentar

