Hverdag

Hjem kjære hjem

Så ble ikke helga akkurat som jeg hadde tenkt, med planer som ikke ble gjennomført likevel, en liten sjef som ikke ville sove og lite energi i kroppen. Men, vi fikk to dager med Anne Lise og Malin, og det var superkoselig! Det er så moro og se hvordan de to syns det er så moro å være sammen, tenk at de har vært kjent helt siden de var bitte, bitte små.

Jeg rakk også koselig lørdagskveld med familien og mormors fantastiske hjemmebakte kaker, og jeg fikk til slutt levert førsteutkast på oppgaven.

IMG_2825

Nå har vi vært hjemme siden søndag kveld, og det er veldig deilig. I går var Oda og jeg på IKEA, og så fort jeg er ferdig med å skru sammen alt skal dere få se hva jeg har kjøpt. Vi var også innom bruktbutikken på vei hjem og fikk plukka med oss noen kupp, og hvis de får inn fuglebok skal de ringe. Luksus! Vetle er på besøk hos besteforeldrene sine og tusler stadig innom oss, og det er utrolig koselig med besøk på kveldene (og hjelp til å skru IKEA-møbler). Regner med at han kommer ned en tur i kveld også, så det gleder jeg meg til.

IMG_2834

Blid gutt glad for å være hjemme!

Legg igjen en kommentar

