Uncategorized

Super-helg

Jeg må innrømme det, dere – jeg hadde helt glemt hvordan det er å henge med Kasper en hel helg. Det er fælt å si det, men det er grusomt lenge siden sist det bare har vært oss to uten noe planlagt fra fredag til søndag. Og det er litt slitsomt, det er det. Spesielt nå som regnet har satt inn, men noe har vi selvfølgelig fått gjort likevel! I går var vi en tur på senteret med  Daniel og fine mammaen hans Rikke, og så skulle vi egentlig gå en tur rundt myra men så begynte det å regne så vi mammaer satt å preika hos oss mens barna sov –  og i dag var vi en tur innom dem. Daniel og Kasper går på samme avdeling i barnehagen, og jeg tror de syns det var veldig koselig å få henge litt sammen på fritida også. Jeg syns i alle fall det var supertflott å få henge litt med Rikke! Det er noe med det der å være rundt andre på ens egen alder som også har barn, herlig. 

Sånn ellers har jeg funnet den perfekte oppskrift for egentid til mor og egentid til sønn, på akkurat samme tid. Kasper liker veldig godt å leke på rommet sitt, så lenge jeg også er der inne – men det kan jo bli litt kjedelig i lengden, å bare sitte på gulvet der å glo i en time eller to (det rimer). Han leker veldig fint alene, han bare liker at jeg også er der (forståelig nok). Så i helga har jeg fått lest ut tre av de syv bladene jeg har hatt planer om å åpne den siste måneden, på gulvet på rommet til Kasper, mens han har storkosa seg med klosser og banking og bråking og roting. Og absolutt ingen kjefting. Kvalitetstid, kaller jeg det. Og helt fantastisk. Det kan jeg like!

Humøret er litt så-der om dagene, og jeg merker at blogginnleggene også blir litt så-der fordi jeg ikke er sikker på om jeg skal skrive om det som plager meg litt eller ikke. For jeg vet liksom ikke helt om det er en greie, eller ikke. Jeg regner med at det går over, og om det ikke gjør det så kommer det vel en kruttsalve eller tre i form av sarkastiske innlegg akkurat her! Det får bare tiden vise, nå skal jeg kose meg på en søndagskveld og glede meg til hverdagen tar til igjen. 

YOLO.

2 thoughts on “Super-helg

  1. Han er så utrolig søt altså :) Kos å leke med de små, selv om det kan tære litt på energien i lengden.
    Om du har noe som plager deg kan du jo alltids skrive et blogginnlegg om det. Gjør det helt ferdig og finskriv og finles. Det kan jo alltids hjelpe. Og hvis du føler før det kan du klikke på publiseringsknappen for å få skikkelig utløp, eller slette innlegget. Det hjelper i hvert fall ofte å skrive litt om det :)

    Lik

Legg igjen en kommentar

