Hverdag

Høsten er her

I dag har vært en fin dag. Kasper våknet ikke før halv sju, jeg lagde tidenes lunsj til meg selv (og glemte selvfølgelig og ta bilde av den), forelesning gikk kjapt – selv om det var tungt, og Kasper har bare vært blid og fornøyd før han sovnet nå halv sju. Man setter virkelig pris på de gode dagene etter noen skikkelig slitsomme merker jeg!

Nå har jeg tent lys for å virkelig markere at høsten er her, det er mye kaldere i lufta og det har småregna i hele dag, åh som jeg elsker det. Høsten altså. Sånn er det å være høstbarn dere. Nå er det vel egentlig bare å finne fram skolebøkene igjen, men uheldigvis (?) så presterte jeg å dra med meg en skjønnlitterær bok på min ferd innom bokhandelen tidligere i dag (skulle jo bare ha en av skolebøkene jeg mangla, ikke sant) – og så viste deg seg at den også er på pensumlista! Helt sikkert ikke for dette året, men hallo, hvilken flaks da gitt!

Jeg har også funnet fram en tredje kabel til kameraet og snappa noen bilder i dag, Kasper elsker å være ute og jeg syns det blir så fine bilder av det! Jeg håper vi klarer å være like flinke til å oppholde oss utendørs nå som høstværet setter inn, men som de sier – det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær.

IMG_2198

Jeg elsker å være ute, mamma!

Legg igjen en kommentar

