Bare Line · Hverdag

Prokrastinerer

På torsdag fant jeg plutselig ut at det var like greit å tilbringe kvelden hjemme hos mamma, så da var det bare å hive seg rundt, pakke det viktigste og slenge seg i bilen. Det var deilig og komme hjem, og Kasper sov godt. Fredag var vi en tur i byen med Anne Lise og Malin, jeg fikk kjøpt mer hostesaft til Kasper og en genser som jeg virkelig liker, men som jeg strengt talt ikke trengte. Jaja.

Kort oppsummert ble helgen sånn: Beat for beat, lys på bordet, sjokolade, tildig kvelden, film, tv, tid til å lese bok og slappe av, tid til å gå en tur og nyte det fantastiske høstværet som jeg elsker og det ble tilogmed tid til å kjede seg litt. Det er viktig syns jeg, for da setter man så mye mer pris på «stress», om man kan si det på den måten. Sånn er jeg, i alle fall!

I dag har vi hatt besøk av Fredric (jeg må atter en gang nevne her at jeg må ha de beste vennene i verden, som gidder å kjøre den lange veien helt hit til Notodden for å henge med meg (og Kasper) et par timer for så å kjøre hjem igjen. Fantastiske, er dere!!). Vi har sammen overfylt bokhylla mi – måtte jo ha med meg alle bøkene fra mamma hjem hit – vært en tur på Tuven, spist fantastiske fajitas til middag og bare kost oss. Og så vaska Fredric opp for meg! Herlig!

Nå sover Kasper og jeg gjør alt mulig annet enn å lese de ca. 200 sidene med pensum til i morgen og onsdag, men det er vel på tide å ta seg selv i nakken og bite seg selv i øra og alt det der, og sette seg ned og i hvertfall skumme igjennom. Nevnte jeg at jeg har vasket gulvet i dag?

(Kameraet på mobilen har forresten blitt skrapet i stykker og jeg finner ikke kabelen til kameraet mitt, så enn så lenge får dere nøye dere med absolutt ingen bilder).

Legg igjen en kommentar

