Hverdag

Fint, bare fint.

Kasper og jeg har hatt det utrolig fint siden sist jeg rabla ned noe her.

Barselbursdag var kjempekoselig, og i dag tok vi turen innom barnehagen i Tjølling og hang litt (føler meg like teit hver gang vettu) før vi kjørte hjemover. Oda og Marikken kom innom til lunsj, Kasper sov litt og jeg fikk levert inn oppgaven min – og når han våkna hadde vi en sånn ettermiddag som er en av dem man virkelig husker. En sånn en der man ler, leker, koser litt og hvor humøret er på topp helt til leggetid.

Det er på sånne dager man merker hvorfor det er verdt det alt det her (er så sliten at nå er det de sentimentale hormonene mine som står for snakkinga). Trass og skriking og mas og stress og slit er helt ok når man innimellom er så heldig og få en perfekt fin ettermiddag som denne.

IMG_1977

Lille superhelten min ♥

Legg igjen en kommentar

