Hverdag

Slæiten

Akkurat nå så kunne jeg virkelig tenkt meg litt fred og ro, litt tid til å slappe av uten musikk og absolutt ikke med Heddal Brønnboring i full sving på andre sia av gata. No offence gutta, men ikke gidd å hold på til elleve i dag a?

Jeg har hatt forelesning og gruppearbeid hele dagen i dag, og av de få timene Kasper og jeg faktisk ser hverandre på en vanlig hverdag så har han vært ekstremt grinete i hvertfall halvparten av dem, idag. Nå vet ikke jeg hvordan han er i barnehagen, men det hadde ikke overrasket meg om han har funnet noen han kan sjefe over så mye han vil, og nå tror at han kan gjøre akkurat det samme hjemme. Der tok du feil, kompis. Så steminga er litt så-der, jeg har vondt i hue – men skal skrive på oppgaven min i dag, for i morgen skal Kasper på ettårskontroll på HS og vaksineres, så det er ikke sikkert det blir tid til noe mer oppgaveskriving før fristen på søndag, etter det. Dessuten turer vi til Larvik i morgen til felles feiring av de søteste barna med de flotteste mammaene på barselgruppa i morgen, og dét gleder jeg meg ordentlig skikkelig til!

IMG_1970

Når der er fint vær så pleier jeg og Kasper og være ute en times tid etter barnehagen, før kveldsbad, kveldsmat og natta. I dag fant jeg det best og komme seg lengst unna bråkemaskinene som mulig, så vi gikk en tur bort på den lille lekeplassen i «kringla». Vi har vært der et par ganger før, og Kasper har snart spist opp halve tømmerstokken rundt huskestativet. Men sånn er nå det, det virker som han koser seg og det er deilig for meg og få vært litt ute om dagene også.

Men nå får jeg ta meg sammen her, ikke mer enn TO dokumentarer har jeg tenkt til å ta meg tid til etter jeg har vært flink og jobba litt med oppgave, så da er det bare å starte da! Ønsk meg lykke til a, pliiiz.

Legg igjen en kommentar

