Hverdag

Veldig hverdag

I mitt forsøk på å lage nye, gode hverdagsrutiner har jeg bestemt meg for at mandag skal være ukas eneste handledag, så i går dro Oda og jeg en tur på Tuvensenteret. Vi er fortsatt litt i pengekrisa her i huset, så jeg ble superglad når jeg kunne kjøpe tre poser kaffe for 30,-! Hvem bryr seg vel om de hadde gått ut på dato, vakuumpakking er tingen vettu.

I sekstida kom Oda og Marikken over på spillkveld, og i to timer lo vi oss igjennom en hel runde Fantasi. Jeg er helt sikkert på at ingen kunne gjetta at jeg kom meg igjennom tre år på allmenn med tegning, form og farge. Men det var moro! Marikken og jeg ble sittende og skravle til klokka blei seint, men jeg er veldig glad for at jeg allerede har blitt kjent med noen jeg er helt sikker på kommer til å bli gode venner. For dere som lurer så går Oda i klassen min (og er forsåvidt også min nærmeste nabo) og Marikken går GLU.

I dag endte jeg opp med å sove halve dagen, selv om jeg hadde planlagt å gjøre andre ting. Jeg fikk likevel vaska klær, støvsuga og vaska opp før jeg måtte hente Kasper i barnehagen, men jeg står igjen med 30 sider pensum og en oppgave jeg føler jeg burde fortsette å skrive på. Fristen er ikke før på søndag, men jeg syns den er vanskelig og jo mer jeg skriver – selv om det er dårlig – gjør det enklere å ende opp med et noenlunde godt resultat.

IMG_1914

Oda og Marikken stoppa innom etter de hadde vært ute og plukka blåbær, og Kasper syns det var helt topp! Det var blåbærsaft absolutt overalt, og ingen ville ta på han, hoho. Heldigvis gikk det meste av i badekaret og i vaskemaskinen. I morra venter forelesning fra 09.15 til 15.00, så nå er det bare å lese på!

Legg igjen en kommentar

