Studentlivet

Skolestart

Så var jeg tilbake på skolebenken! Jeg innrømmer gladlig at det var utrolig rart å sitte i et klasserom igjen – havna selvfølgelig heeelt foran og hvis du spør meg om hvordan jeg presenterte meg selv foran klassen har jeg ingen aning – men det føles helt rett! Jeg kom i prat med flere som er like engasjert som meg, og det er jo rett og slett bare dødskult! Utropstegn-overload!

På vei hjem fra barnehagen hadde jeg skikkelig nerver og god tid, og plutselig fikk jeg øye på et markjordbær. Og ett til. Og plutselig, så så jeg alle villbringebærbuskene også. Så der var jeg, klokka åtte om morran, helt i min egne nervøse verden, og plukka bær i veikanten. Dét var fint, det. Høsten har også kommet, og det er det beste jeg veit i hele verden. Høsten altså.

Men, nå er jeg så sliten at jeg kjenner at jeg bare surrer her – vi har fått masse informasjon i dag og i morgen er det mer som skjer. Så nå, nå har jeg faktisk lagt meg. Før åtte liksom. Hjelpes, det er bra vi bare har forelesninger to dager i uka.

NATTA.

One thought on “Skolestart

Legg igjen en kommentar

