Hverdag

Søndag.

I dag har det vært gratis vafler og kaffe nede på skolen, og feig som jeg er ba jeg Mille instendig om å komme for og støtte meg. Heldigvis sa ho ja – for jeg hadde så sinnsykt lyst på vafler! Jeg ble vist rundt på skolen av fadderne, møtte ei som havner i klassen min og ingen som visste noenting om spesialpedagogikk-studiet, og presterte å lage småklein stemning når jeg på en eller annen måte klarte å påpeke at jeg var eldre enn fadderne jeg satt sammen med. «Hør hva jeg har opplevd så langt i livet, liksom!».

Etter to og en halv time dro Mille hjem igjen (to timer på buss hver vei for Kasper og meg = ♥♥) og jeg måtte nok en gang få Kasper til å sove. Han starta dagen klokka 05.10 i dag og har vært verre trøtt hele dagen. Etter tredje luren klarte jeg å drøye leggetid til nærmere 19, så jeg håper det betyr at han sover litt lenger i morgen. Men man vet jo aldri. Så nå, klokka 21.00 – skal jeg legge meg. Sjansen er liten for at jeg faktisk sovner, for jeg gruer meg skikkelig til i morgen, men Kasper må i alle fall i barnehagen, hvis ikke tror jeg vi flyr på veggen begge to (neida).

Så nyt kvelden dere som kan, jeg skal sove som en søt stein!

(joda).

One thought on “Søndag.

  1. spesialpedagogikk, så spennende! jeg tenker litt på å ta en master i det etter jeg er ferdig førskolelærer, men vi får se. håper starten din gikk bra! :)

    Lik

Legg igjen en kommentar

