Hverdag

Livet er herlig

Så var man hjemme igjen etter enda en fantastisk mini-ferie i Halmstad. Det var så utrolig koselig å se Emma igjen! Neste år håper vi på å få til en hel uke, med Kasper på slep og ingenting annet enn nyt på agendaen. Som vi gleder oss da! Denne gangen så ferien slik ut;

IMG_1771 IMG_1780 IMG_1786

Og så til det store – Kasper har begynt i barnehagen! Jeg var selvfølgelig mer nervøs enn han, men ikke fordi han skulle begynne i barnehagen, rett og slett fordi jeg måtte møte nye mennesker. Men det gikk selvfølgelig kjempefint, og gjett hva? Kontaktpersonen til Kasper har hytte i Tjølling. Hvor liten er verden? Dama jeg var på møte hos i forrige uke hadde nemlig slekt i selveste verdens største navle (…) også. Jaja.

Det var også en veldig koselig og søt mamma der som jeg tror jeg kommer til og prate en del med, og det er fint. Kasper hadde absolutt ikke lyst til å dra hjem og sutra i en evighet før han ville sove på vei hjem, men det er jo faktisk også bra. Jeg bare visste at han kom til å kose seg i barnehagen!

Livet er herlig for tida, og nå har jeg også hengt opp fuglehuset og må ut å kjøpe solsikkefrø. Hurra!

IMG_1789

 

(Hvis dere vil se alle instagrambildene mine forresten er det bare å trykke på bildet til høyre, og så trykke der det står lhjorungnes, enjoy!)

One thought on “Livet er herlig

Legg igjen en kommentar

