Reise

Sverige, her kommer vi!

Jeg lover alt for mye, men her er en liten forsmak på det jeg håper blir en fin bildeserie av leiligheten vi bor i. Jeg håper også jeg får til noen fine bilder utenfra etterhvert, for jeg syns det er ganske så fint her. Selv om vi mangler hage og plen. Hvem trenger vel sånn luksus.

IMG_1750

I dag reiser Isabel og jeg til Sverige for å tilbringe helga sammen med Emma, det er dét som er luksus! Det er en passe lang kjøretur, men kvalitetstid med Isabel er noe av det beste jeg vet om, så det gjør ikke noe. Og det finnes heller ikke noe bedre enn å avslutte sommeren med en tur til Halmstad, tredje året på rad. Neste år håper jeg det passer og ta med Kasper også!

Jeg håper dere får en strålende helg hjemme i Norge, hvor nå enn hjemme er – mens jeg er på min fjerde utenlandstur i 2013! Lykken er, ogsåvidere. Hah!

Legg igjen en kommentar

