Hverdag

Fremgang!

I dag har vi hatt besøk av fineste og flotteste Isabel (vel), og jeg skal si det hjalp på humøret! Ho hjalp meg med å få alle de store tingene inn på boden, og å ommøblere rommet til Kasper så det ble superdupert og sånn jeg ville ha det. Ho tok også  all oppvaska! Skittentøyskurven er snart tom og gulvet er ikke lenger fullt av stein og rusk, gangen er ryddig og leiligheten ser rett og slett bare så utrolig mye mer levelig ut. Kasper brukte under minuttet på å sovne i dag også, Mille har dratt til Oslo (takk for hjelpen og lykke til!!) og nå skal jeg straks i seng. Jeg regner med jeg får bedre tid og mer overskudd framover, og gleder meg nesten til å tømme og plassere innholdet i de aller siste boksene, i morgen og søndag.

IMG_1313

Men bare nesten.

Så fort jeg har fått på plass nips og ryddet unna rot (og fyllt opp boden) håper jeg å få tatt noen bilder av hvordan vi har fått det her, for jeg er alt i alt utrolig fornøyd! Vi har det superkoselig, og jeg er takknemlig for at Kasper skal vokse opp akkurat her, midt i skauen.

One thought on “Fremgang!

Legg igjen en kommentar

