Hverdag

Sommeren er heldigvis ikke over

Ja, jeg veit – bloggen havna i koma og jeg gjorde absolutt ingenting for å få den ut derfra. Og det tror jeg var lurt, for det er lenge siden jeg har vært så sliten etter en ferie! 

I skrivende stund sitter jeg i vår nye leilighet på Notodden og prøver å finne tilbake til bloggstilen min, for jeg er kjempegira på å bli superflink på å oppdatere dere på hverdagen vår. Fram til nå har den bare vært totalt kaos, men jeg regner med og håper virkelig at det roer seg ordentlig framover. Det trenger både Kasper og jeg. 

Jeg har lastet opp 1000 bilder fra heile sulamitten (ferien, altså) til både pc og backup, så dere som ikke følger meg på instagram kan snart få se blinkskudd fra tidenes ferie – muligens med in-the-moment kommentarer. Dårlig humor advarsel det der altså. 

Stay tuned ;)

Legg igjen en kommentar

