Bare Line · Reise

Klin koko

Jeg har reisefeber! Hjelp!

Vanligvis så er jeg av den typen som pleier å ha alt klart i god tid før avreise, men denne gangen har jeg virkelig skuffet meg selv. Jeg har ikke pakket, ikke sjekket bagasje eller innsjekkingsregler, og jeg har ikke en gang rukket å tenke på hvordan jeg skal gjennomføre alt dette her. På torsdag reiser jeg til Oslo og skal overnatte hos søte Cordelia, og 08.30 fredag morgen går det første flyet mitt, med destinasjon Manchester. Der har jeg 1,5 timer å drepe, og så flyr jeg videre til Washington, med ikke mindre enn 6,5 timer å fylle. 22.48 lander jeg i Fort Lauderdale og jeg håper og krysser alt jeg har for at jeg kan holde meg våken til det, få en god natts søvn og slippe jet lag’en.

Mitt største hjernetankeproblem akkurat nå er om jeg må hente bagasjen min på flyplassen i Manchester og så sjekke den inn igjen, eller om jeg bare kan ta det kuli hele veien til Fort Lauderdale og plukke opp bagasjen min der. Først flyr jeg med SAS og så med United Airlines, og jeg finner ikke noe om det noensteder. Selvfølgelig kan jeg spørre på Gardemoen på fredag, men jeg liker å være forberedt. Smalt fra rett ræv, liksom.

I går kjørte vi første flyttelass og det gikk overraskende greit (selv om Martin trengte skift to ganger og Kasper skreik i ekstase hele veien), og i dag har huseieren her hatt visning så dagene har rett og slett flydd forbi meg i lysets hastighet. Det skal bli deilig med ferie! Mille kommer i morgen, da skal jeg få pakket, handla inn snacks til turen og finne ut hvordan jeg skal komme meg inn til Oslo og når. I kveld skal jeg bare sitte på rompa og prøve å planlegge litt oppi hue, og så håper jeg natta blir stille og rolig.

IMG_0739

WOH!

Legg igjen en kommentar

