Hverdag

Nytt storinnkjøp

Hei og hopp, gjett hvem som har kjøpt seg bil i dag?!

Så fikk jeg meg endelig en stasjonsvogn, og jeg liker den allerede. Den har stor plass, sluker ikke bensin, trenger ikke reparering og ser ganske så fin ut! Det er en VW Passat 2000 modell, sølvgrå i fargen og den har dessverre ikke fått noe navn enda. Det blir trist å skilles med rustholken/jallatralla, men det skal bli fint med en bil som er bare min!

Jeg følte meg så voksen at jeg fikk helt sommerfugler i magen, nesten litt sånn surrealistisk. Her sitter jeg med unge og stasjonsvogn liksom, mangler bare hus og bikkje så passer jeg rett inn i det «voksne sofistiskerte familielivet». Hvis vi bare slenger på en utdannelse inni der et eller annet sted så er det komplett, og den skal jeg jo ta!

Nå hører jeg på nyhetene på P1, og det minner meg på at selv om klokka bare er ni så er det på høy tid å finne senga for min del. Bursdagen i går var en edru suksess, men det ble alt for seint og Kasper har igjen begynt å våkne om natta. Tida flyr, men søvn er viktig. På onsdag skal vi til Fårup i Danmark, og det hadde vært en fordel å ikke starte sliten tror jeg. Så, natta!

IMG_0612

Kasper er greit fornøyd med sin nye tralle også!

4 thoughts on “Nytt storinnkjøp

  1. Feeeerie! Gratulerer med ny bil, jeg skulle gjerne hatt meg egen bil, men vi har faktisk foreldrene mine sin tredje game lille bil parkert utenfor her.. bare at hverken jeg eller gubben har førerkort. ;p

    Lik

    1. Deilig! :D
      Tusen takk! Jeg er så utrolig glad for at jeg tok lappen da jeg gjorde, men så skal man liksom ha tid og penger til det også så jeg skjønner dem som ikke har gjort det enda :P

      Lik

  2. Hei Line!

    Så spennende at du skal tilbake til USA, hvor blir det denne gangen? :)

    Når du sier visa så regner jeg med at du mener ESTA-nummer? For det var vel det du søkte om forrige gang og de pleier å vare i fire år så dersom du sjekker at det fortsatt er gyldig er det ikke noe annet du trenger å søke på før du reiser. På flyet må du uansett fylle ut to skjemaer, et grønt og et hvitt, men det er bare en formalitet hvor du skriver hvor du skal bo, hvor lenge du skal være der, hva du har med i bagasjen osv. Så ESTA-nummer er det eneste du behøver å sjekke er i orden før du drar ;)

    Lik

    1. Takk! :) Reiser til Miami denne gangen, fra 4. til 14. :D

      Okei, ja det var i orden så da må jeg bare huske på hvor jeg skal bo og sånt da :P Haha, greit å vite at det er lurt å skrive ned et eller annet sted så det er tilgjengelig på flyturen xD

      Lik

Legg igjen en kommentar

