Hverdag

Hurtigkassa

I går dro Mille, Mona, Kasper og jeg på IKEA for å kikke på senger og handle litt småting, og tror dere ikke vi hadde lite nok i vogna til å kunne gå i hurtigkassa da?! Utrolig fornøyd med det, forrige gang vi var der kom jeg hjem med alt for mye tull (nyttig). Denne gangen har jeg funnet ut hvilken dagseng jeg skal kjøpe, og fikk raska med meg noen flytteesker i samme slengen, så i dag begynner pakkinga. Det blir trist å skulle bo i en halvtom leilighet helt fram mot slutten av juli, men så skal jeg jo egentlig ikke være hjemme så det burde jo ikke være noe problem! Det første flyttelasset går 1. juli uansett, så det er greit å være klar på forhånd. Dagene går alt for fort, men det meste begynner å komme i orden. Tilogmed alt NAV-maset er i boks!

Nå skal vi ut å ture før regnet kommer, og spise lunsj med Anne Lise og Malin i Bøkeskogen. Mille kommer vel hjem etterhvert og Kasper skal til papsen, så da er det bare å finne fram kassene, lage noe god mat, sette på litt fin musikk og se hvor mye rart som har klart å gjemme seg på disse ca. 60 kvadratmeterne!

Oppdatering kommer, stay tuned!

Legg igjen en kommentar

