Bare Line

Det var en gang..

I dag har Mille og jeg skilt lag, ho har drevet på med sitt og Kasper og jeg har vært på babysang og besøkt gamle kollegaer i barnehagen. Kasper har storkost seg, og mens han har sovet og nå i kveld har jeg holdt på med tidenes prosjekt. Jeg skjønner veldig godt hvorfor jeg har utsatt det så lenge som jeg har gjort – rydde på alle harddisker, både eksterne og på begge datamaskinene. I skrivende stund er jeg oppe i 40 000 filer bare i bildemappene, og det sier vel sitt tenker jeg?

Grunnet min manglende sans for selv-sensurering har jeg valgt å vise dere 20 bilder av meg selv opp igjennom tidene. Man kan trygt si at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle plassere meg selv, sånn stilmessig.

Detvarengang Detvarengang1 Detvarengang2 Detvarengang3 Detvarengang4

Jeg har altså hatt langt hår, kort hår, brunt hår, blondt hår, orange hår, vært wemo, guttejente, wannabe prettyface, totalt careface og.. usikker på hvor jeg hørte hjemme! Heldigvis føler jeg at jeg har funnet meg selv, og toppen av shoppingkaka skal handles inn på diverse kjedebutikker på årets feriedestinasjoner – håpet er å føle seg vel og gjennomført når skolestart kommer i august!

Peace out ya’ll!
YOLO

2 thoughts on “Det var en gang..

Legg igjen en kommentar

