Hverdag · Kasper

Kortet brenner i lomma

Etter mye arbeid har Kasper endelig skjønt at leggetid ikke er det samme som skriketid, så nå surrer han litt rundt på egenhånd i senga før han sovner. Det er rett og slett helt herlig! Istedenfor å slite meg ut med legging som fra tid til annen har tatt opp til to timer, kan jeg nå sitte og slappe av og gjøre akkurat det jeg har lyst til. Som regel i selskap av P1, da kan jeg vaske opp å gjøre ting som lager lyd uten at han våkner. Nevnte jeg ordet herlig?!

I dag har vi brukt hele dagen på kjøpesenteret, og etter litt research fant jeg ut at det var på tide med et nytt kamera før jeg skal ut å farte verden rundt. Dermed ble det litt netshopping på meg for å spare litt penger, så nå er et splitter nytt Canon PowerShot G15 på vei i posten! Gleder meg som en liten unge, og det burde dere gjøre også!

IMG_1072

For å glede dere med et helt tilfeldig bilde så ser dere her hvordan kjøleskapet ser ut når vi er to voksne i hus, istedenfor småspiste meg selv (jeg er veldig glad i havregrøt). Det er koselig å være to, vi spiser frokost sammen alle tre, og lager gode middager. Det blir trist når Mille reiser videre, for det er utrolig koselig å ha henne på besøk!

God tirsdag!

Legg igjen en kommentar

