Hverdag

Hverdag

Dagen i dag startet alt for tidlig, det er seriøst vanskelig å ikke stå opp med feil bein når klokka er halv fem. Dessverre skjønner ikke sjefen at det er stor forskjell på 04.30 og 06.00. Jeg har sakte men sikkert begynt å venne meg til at det faktisk går an å stå opp klokka seks selv om man ikke har noe spesielt å gjøre, men i det siste har han begynt å våkne på natta (alt før seks er natta) og det er slitsomt. Heldigvis tok dagen i dag en god vending, vi sovnet igjen ti på sju og våknet ikke før tre timer etter!

Dermed var jeg plutselig uthvilt likevel, og har brukt dagen på å vaske, for i morgen kommer Mille hjem fra Costa Rica og skal være hos oss fram til fredag! Det gleder vi oss veldig til, og jeg håper været blir strålende så vi kan kose oss på stranda og nyte at det er sommer i Norge. Senere i kveld skal jeg på Mary Kay party med barseljentene, og det blir superspennende! Hvis det er noen der ute som hadde hatt godt av litt sminkehjelp, så er det meg. Jeg kommer med mitt vanlige blanke, usminkede, lerret og håper på å plukke med meg et triks eller fem!

(Det er bra vi får besøk innimellom forresten, det er så mye mer givende å vaske når det er fordi noen kommer besøk, enn å gjøre det bare fordi man må. Basta. Også IKEA-stolen til Kasper fikk seg en skrubb med JIF, og ser skinnende ny ut!)

Legg igjen en kommentar

