Foto

Løvetann

Nok en nydelig dag har blitt til kveld, og i dag har jeg virkelig gjort en innsats med mitt alltid så trofaste Canon 1000D. Det er lenge siden det har fått lov til å være med på tur for å ta bilder uten mening, og det er utrolig lenge siden jeg har skrudd på min robuste Acer og starte opp Photoshop. Men i dag har jeg gjort akkurat det, og her har dere resultatet!

Blogg6Jeg må bare si at jeg er utrolig fornøyd! Det er rart hvordan noen ting man lærer bare sitter i fingrene, men samtidig skulle jeg ønske at jeg var mye, mye flinkere i Photoshop. Det er veldig mye jeg verken vet eller kan, så kanskje jeg burde finne fram de gamle «lær Photoshop» heftene vi fikk utdelt i Trykk og Foto siste året på videregående.. Jeg har tenkt på det mange ganger, men så er det det med prioriteringer da, og egentlig så er jeg vel fornøyd med det jeg får til nå! Jeg lurer på å kjøpe et nytt kamera før jeg skal ut å nyte det o’store utland, et mindre og mer hendig (og et som ikke har falt i bakken og stadig vekk sender ut error-meldinger..) – er det noen der ute som har noen gode tips? Det eneste kravet jeg har er høy oppløsning, for da er det enklere å eventuelt jobbe litt med bildene i PS. Det burde selvfølgelig også være enkelt og gjerne med noen morsomme instillinger, men det er ikke et must.

Kommenter der da vel

Legg igjen en kommentar

