Hverdag

Handlemani

Det der jeg sa om å være flink til å spare penger og prioriteringer og sånt.. Ta en kikk på det her;

Handlemat

På handlelista står det pent og ordentlig (slik at jeg ikke skulle kjøpe mer enn akkurat det jeg trengte, ikke sant); Leverpostei, Salt, Brød, MME, Kveldsgrøt, Bleier.

Siden når er det prioritering å kjøpe Smash-vafler? Eller fire nye barneskjeer bare fordi de er så fine i fargen? Og for ikke å nevne Cocio sjokolademilkshake.. Drikk vann jente, drikk vann! Og så har vi jo de to Burn Fresh boksene som har klart å snike seg med. Er det bare meg, eller burde jeg kanskje ta meg litt sammen på handlefronten?

Altså, klart man skal få i seg noe i løpet av en dag, men jeg ser jo selv at det er ganske mye unødvendig som ble med meg hjem fra butikken i dag. De får anse seg ekstremt heldige de som får smake på Smash-vaflene, for de burde virkelig være gode! Snakker om spontan-kjøp, så har jeg også klart å dra med meg dette hjem i dag;

Blogg8Blomstene med LED-lys har jeg allerede hengt opp rundt speilet i gangen (som dere kan se på Instagrambildet til høyre her), og jeg gleder meg til å invitere til kosekveld på balkongen med lanternene pent hengende langs gelenderet. Kanskje jeg skal servere Smash-vafler?

4 thoughts on “Handlemani

Legg igjen en kommentar

