Uncategorized

Søndag.

Image

I dag har jeg bestilt billetter til Amsterdam! Det blir en kort helgetur, men jeg gleder meg som en liten unge. Jeg skal besøke Marjolein, på ordentlig denne gangen. De siste gangene jeg har mellomlandet på Schiphol har ho vært snill og kommet til flyplassen for å si hei, så denne gangen fant jeg ut at det var på tide med et ordentlig besøk. Jeg reiser om under to uker, og krysser fingrene for at det blir fint vær og en nydelig, herlig helg. Om en måned reiser jeg til Miami for å besøke Dalia, så ingen kan si at det å bli mor setter en stopper for reisemulighetene dine. Prioriteringer!

Jeg bruker så lite penger jeg kan på alt mulig annet, bare så jeg skal få råd til de få (eller mange, alt er relativt) reisene jeg virkelig vil gjøre. Det er lenge siden jeg har sett Dalia, og det er lenge siden jeg har sett Marjolein – så årets reise(r) måtte bli dit! I fjor dro jeg den lange veien til Canada for å besøke Laurence, og så fikk jaggu meg Isabel og jeg tid til en herlig tur til Frankrike også. For ikke å nevne Spaniaturen vi hadde i januar. Hvem vet hvor ferden går til neste år? Først skal i alle fall årets destinasjoner nytes til det fulle, og så blir det planlegging av mulig bursdagsfeiring i utlandet også i år. 

Okei da, jeg innrømmer det – jeg er en liten reise-junkie. Og jeg elsker det!

 

Legg igjen en kommentar

